ALV 25 februari 2020

geplaatst in: Nieuws | 0

Tijdens de afgelopen ALV hebben we afscheid mogen nemen van Rob Plomp, die onze vereniging jarenlang als voorzitter voortreffelijk heeft geleid en Jos Kanne als bestuurslid. Ook Jos heeft zich vele jaren voor de vereniging ingezet. Gelukkig blijven beiden wel actief in de vereniging. Zo zal Rob de beginnerscursussen blijven geven en bij Jos kunnen we terecht als we onze bijen bij het koolzaad willen zetten. We mochten een nieuw bestuur aannemen. Henk, die bleef zitten als penningmeester, verder hebben Harry, Ria en Paul zich voorgesteld voor het nieuwe bestuur en zijn unaniem gekozen. Van harte gefeliciteerd!